Wednesday 31 October 2007

H.O.M.E.W.O.R.K.

I usually do my homework right after school.Well,actually I would LOVE to finish it at night but I failed to convince Ma that I would do it right.Zannendeshita!So,before I get moving for my friends or attending the swimming class,I've to finish off what ever homework that Watanabe Sensei gave me.For the time being,daily stuffs come with Maths,which is to be done on individual sheets and also Japanese Language(kanji writing and composition reading).
Syyy...I thought of surprising Ma but she managed to catch me...hoho!
Yup!and that was absolutely me..doing my homework;)
My "Kanji" note book
Ma said what I did was not right..huhuhu...kibishisugiruyo Okaasan!(too strict Ma!)..yahh...Ma's strict,sebab tu dia tak boleh jadi cikgu!

6 comments:

lina said...

izu-kun,

awat menyorok bawah meja tu?

Izz Qayyim said...

Aunty Lina,
sajer je..nak kejutkan Mama..but she knows me well..hihi

Anonymous said...

awat la pi dok bawah meja buat homework. byk tul aqai hehehe
Cikgu mesti strict kak umi nnt student naik atas kepala hehehe

Izz Qayyim said...

Farah,
haaa..mmg byk akal & pjg akal pon!!full of ideas & enthusiasm...sampai jenuh nak layan;)
hehe..cikgu yg ni bkn strict je,tangan pon sama naik..tu yg bahaya!budak2 skang ni pantang sket buat police report..huhuhu..takutttttt

Anonymous said...

Qayyim ooiii...like mother like son ka tuh wat keja bwh meja segala? hikhikhikhik......Aunty rasa lagu Mama Qayyim penah wat lagu tu...kemana tumpahnya kuah kalo tak ke laksa kola kan?kan?kan? hahahahaha........

Izz Qayyim said...

hahahahaha...bijakk bijak!
Aunty Kirah,
kalau hat yg x ketahuan hala tu ikut Papa,sebab Mama budak baik woooooo...duduk sopan ja kat meja :P