Wednesday 12 November 2008

It's My Birthday(^-^)v


♪Happy Birthday To Me♪
♪Happy Birthday To Me♪
♪Happy Birthday To Izz Qayyim
♪Happy Birthday To Me♪

Yah!Today is my 8th birthday.
Alhamdulillah,thanks to Allah for giving me a good health,good friends,good environment and furthermore,for giving me my family.
Pa,Ma and Baby,
Thanks for everything!For every bittersweet time that we spent together.
And I hope all my dreams will become realities,and I hope you'll be there to see them all come to fruition.

Live large,dream big,laugh often and love deeply.
Izz Qayyim

10 comments:

lina said...

Happy 8th Birthday!

Sya-Hanim Husni said...

otanjobi omedeto gozaimasu...betoi ka dak tah la...selamat pjg umoq n murah rezeki...doa2 la aunty det byk blh pi bwk che piah pi tokiu tain dpn

Izz Qayyim said...

Dear Aunties,
Thanks!!!

Auntie Cheyah,
ha!betoi la tuuuu....moga2 bleh mai sini ngan Che Piah tain depan no!

NaDKen9 said...

qayyim!!!!

hepi besday!! dah besaq dah... jaga izzumi-chan elok2 naaa... aunty nad n family doakan semoga qayyim dimurahkan rezeki dan panjang umur... satu lagi... jadi anak yg soleh k...

Izz Qayyim said...

Auntie Nad!
arigatoooooooooooo..ha!besag dah!8thn dh ni...Mama soh buat revolusi..huhuhu..doushiyou???

mrs.jishin said...

qayyim... omedeto!!! -aunt yan family-

Izz Qayyim said...

Auntie Yan,
itsumo arigatoooooooooo:)))

Anonymous said...

bila nak blk bsunat ni ha?da tua da ni...hahahhaa

Izz Qayyim said...

erk!
long..hat tu kena soh tok ayah buat ayaq penenang buang 4-5botoi!hehehhe

Anonymous said...

izu kunnn..eppy belated besdayy!!