Friday 13 June 2008

Doushiyou??

I was dreaming of keeping this "thing"("hamster"tu la,handphone tu mmg ada:)).But ya..never ever being permitted by Ma since the day I was born!
So,usah bermimpi laaaa.Psttt...Pa!Dousuru???
But now I'm keeping this one as a pet.Itu pon kali ni Ma suruh aku sendiri yang jaga sebab Ma dah tak larat nak tukar2 "mat" menda alah ni macam last year.Mendokuse!!!Nyesal pulak bela tapi since nak hasil dia yang macam kat bawah ni kena gak la "gamang".Yosh!Gambaruzou!!
The ones that I kept last year.Sekor tu sayap dia terkoyak sebab asyik berlaga je.Asal malam je memang bising!At last Ma suruh aku lepaskan 2-2 ekor kat dalam semak.So,there goes my pet kabuto.mushi....

4 comments:

Anonymous said...

dah boleh jaga sendiri...so seronok la ye...anak2 kami belum mintak lagi..huhu

Izz Qayyim said...

nash,
youchuu ni mmg ada depa kubaru kt chuuou kouen dkt umah aku ni..then cikgu kubaru lak kt budak2 skolah..depa kan suka menda2 ni..
aku bagi jouken kat qayyim klu nak bela gak kena jaga sendiri sbb last year mmg aku buat semua..mcm bela baby!"mat" dia kena chanto tuko etc etc..jenuh!x koser la makcikkkk..hehe

PerantauSepi1306 said...

hukaloh umie weh... baik le ko kasik dia bela hamster... tak susah sgt pun... hehehehehe cian qayyim tau nak juge menatang berbulu gebu dna comei tuh.... ;D

Izz Qayyim said...

syde,
eiiiiiii..x koser la aku menatang2 bulu nii..klu ulaq ka bewak ka xpa gak..hehe!