Friday 29 August 2008

Summer Project@JiyuuKenkyuu

Alhamdulillah,siap juga menda alah ni.
For your info.,this is a part of my homework during summer hols so called jiyuukenkyuu or free research.
At first,I did some Panda drawings which didn't enthusiast me at all,so I quit!
Then only Ma suggested me to do this;the Aroma Candles(we made 2 fragrances-GrapeFruit(white) & cilok Pa's AcQua Di Gio@Giorgio Armani(red):P).
Best!Dengan2 Ma sekali sakit pinggang dok pulun wat menda ni(*^-^*)


P/S:Last year I made a scrap book on my trip back to M'sia and received big hands from my class teacher & friends(^-^)v..yeah!!

Walla..this is also my "free research"-Cara-cara untuk membentuk badan secantik ahli renang..haha!
Posing sat!
At last main Wii je rupanya!haha..hapadaaaa..
P/S:This years's summer hols was fun and I spent most of the time in the pool(at school and sports centre).

7 comments:

Sya-Hanim Husni said...

Awat yg makin berkilat tuh qayyim oiiiiiiii........merelit dah tgk badan tuh....cam anak h*** pon ada gak...jgn dok men panaih sgt...itam legam cam uncle satgi...gf pon lari...heheheh

Izz Qayyim said...

hehehe.auntie cheyahhhh..hitam itu menawan la wehhhh(^-^)v..dlu time putih ma suka jemoq paneh bagi itam sbb dia kata ma putih tu x "macho"..ekekekekeke

Anonymous said...

kak umiee.. dah 29hb ni baby dah keluar blommmm??? (isy saya plak yg tertunggu2 hehehe) waaaa tv puteh and wii puteh kita sama laaaaa :)

Izz Qayyim said...

Linchan,
hehehe..baby nk tunggu ramadhan kot baru nak kuar(^-^)v
oo..sama ke?beh!beh!fragile 2-2 si putih tuuuuuuuu...hehhehe..

lina said...

IQ,
exercise kasi byk stamina tolong ummi hang jaga baby nanti :D

PerantauSepi1306 said...

uikss.. pose maut si qayyim.. cepat je besaq depa neh...

Izz Qayyim said...

syde,aah!ntah bila ntah besaq no...hehehhe