Tuesday 12 August 2008

Sa.Ya

Fuhh!Lama betul tak selesaikan tugasan ni.Sorry Uncle Nash,chek lupa!!!

SOMETHING ABOUT ME THAT YOU ALL SHOULD KNOW IS:
1) Gamer:I became a gamer since I was 1 year++.Panjang ceritanya....hehehehe
2) Baby Salin.dah:Yep!I'm one of those so called Baby Salin.dah.And so do my future lil' sist/bro.
3) Lilo & Stitch!:I had 2 stitches when I was 4 years old right on my forehead.Actually I had a fight with my In.dian classmate and well,I did't blame you friend,coz me too was rough!hehehe...
4) A/S:I was born at a private hospital in Alor Setar,Kedah.While Ma was from Perlis and Pa's from Johor.Kami semua berbeza..hohohohohoho
5) SS:I loooooovvvveeeeee siput sedut!!!Help me somebody!!!Teringin sangat dah ni nak makan siput sedut..adededededeh!
6) Friend:I can't easily get along with people whose personalities are the same as mine(pelik kan?),especially those younger than me.Err..but please do not put the blame for I was the only kid to Pa & Ma.That was just me!I can't simply accept those as rough as me,except for some cousins of mine(*wink*wink*)
7) Memories:Believe me if I say that I almost forgot all my memories in M'sia.Why la??Hmm..people said that kids are sincere enough and they'd rather forget.And that's me (^-^)v

10 comments:

Anonymous said...

Salam Umie,
Ni mesti hutang tag dari Uncle Nash. Lama sungguh akak tak jengah sini.

Tengok gambar kat bawah tu, pagar cepan Izz dah penuh ye..hehehe
-Faruha-

Izz Qayyim said...

Salam K.Rubie:)

aah!pagar depan dah complete dah..itsunomani ne!tinggal ceiling plaster kt dlm tu je..hehehehe

KakNi said...

Kalau lah kat perlis tu ada hospital swasta yang 'medium cost' kan ka best, saya pun teringin nak balik pi beranak di sana. Anak2 sorang lahir di perak (kpg bapa dia) dan sorang di shah alam (tempat tinggal sekarang)

Izz Qayyim said...

aah la k.ahni..bila la perlih nk wat spital medium cost no..sure ramai org pi..ni nk kena pulaih stereng keta pi log stag...ada yg terbranak dlm gheta nih!

Anonymous said...

"it's better to ask some of the questions than to know all the answers"....(James Thurber)

"nothing ever happens in your life unless you create the space for it to happen in"....(James McCay)

ain't it cool...

PerantauSepi1306 said...

aiyoo... mau siput sedut ka... leh ke pos laju.. ekekekeke...

rajiah said...

sALAM..

Ummi.. rupa-rupanya mak perlis ayah johor yek.. terbaik lah dengan anak-anak kami --> mak - Johorian, ayah - Perlisian...

p/s: Ummi bakal bersalin?

Izz Qayyim said...

salam rajiah..

aah!kita terbalik ek...hehehe..
insyaAllah next week bersalin la..hehehe..mudah2an semua selamat la ye!tlg doakankuuuuuuuuuuuuu

Anonymous said...

kasik letak nama byouin kt sini yeh. mane lah tau, kot2 denpa ga todokanai basho ni aru ka, denchi ga haitteinai tame, kakarimasenn pulakk.. pepehal pon gud lak!! semoga semuanya selamat...

Izz Qayyim said...

waniey..hehehehe..ada2 saja la kamu ini...
ichiou nama byouin 公立昭和病院(小平市)...nnt akk kasik sms lorr...klu dempa x dpt gak tipon 080-5480-3059(abg mie)